Prosize kapsule

Filmska kritika – Salt

Mnogi su svašta očekivali od Solta. Ja ovaj put nisam gledao ni trejler niti sam bacio pogled na plot summary na IMDB. S druge strane nisam neki ultra fan Anđeline, ali spotakoh se neki dan o kvalitetan DVD rip, pa reko da ga spustim na moj nježni hard.

Šta ovde valja:

Ono što čini ovaj zanimljivi komad trilera zanimljivim je zapravo ta  kriva koja ne prestaje da ide ukrivo ka akciji, jurnjavi, neizvesnosti, lomljavi. Tu je nekoliko nepredvidivih twistova, nekoliko predvidivih, ali sve u svemu dosta a la Tomb Raider momenata, začinjenih napupelim usminama glavne heroine. Koja, by the way,  zaista izgleda kao da je na heroinu već 20 godina. Liv Screiber na visini svoje česte uloge intriganta na visokim pozicijama vlasti.

Šta ovde nikako ne valja:

Anđelina koja izgleda kao Corpse Bride: anorektična mršavost gde joj se suknja sapliće o kosti karlice teško da joj fizički može omogućiti akcije koje više nego spretno obavlja u filmu. A narod navikao na obline, bato bre! Oko da čovek nažulja na nju! Zakoni fizike ugroženi više desetina puta: skokovi sa vozila na vozilo na autoputu u punoj brzini, skakutanje po liftu po nekoliko spratova. Ono što vam nikako neće biti jasno je kako za 5 minuta napraviti bazuku od kancelarijske stolice, izbeljivača i malo Ferija.

Preporuka:

Zašto da ne! Film napumpan akcijom, špijunskim igrama, neizvesnošću, neočekivanim obrtima, starim rusko-američkim konfliktom čija je k*** veća i ko će kome zavaliti nuklearnu bombu. Tu negde između prethodnih filmova koje je vremešni Nojs snimio (Svetac, Patriotske igre), nastao je i Salt, ali ovaj put sa neslanom Anđelinom u Aušvic fazonu. Ako baš hoćeš Anđelinu u akciji, skini Wanted pa ćeš videti gole guzove i pištolje u istom kadru.

Odgledan sa pola mozga dodirnuće labavih 3.5/5 skromnih i subjektivnih filmskih zvezdica.

©Muskimagazin.com

Slični tekstovi